شوق وصال

 

 

ما زنده زعشقیم  و بود  زنده  ز ما  عشق

دردم بود از عشق  و بر  آن درد دوا  عشق

گر  قلـــب  مــرا  پاره  نمــا یند  بـبـــیـنـند

بنوشته به دیوار ودرش هســت خدا عشق

آن قصه مجنون که درون همه  دلــهاسـت

بیرون نــرود چون که  بود اهـــل بقا  عشق

پرســید  بــه  لبخند  یکی  نو گـــل  زیـــبا

از بلبل بیچاره بگــو هســـت  کــجا  عشق

گفتا که دراین سینه درآن چشم درآن زلف

بنگر به حقیقت که  ببینی همه جا  عشق

ذرات  وجودم همه خورشــــید شده  چون

کردند به من وقت ســـــحرگاه عطا  عشق

هرچند که عبدی زغمت در تب وتاب است

اما به دلش شوق وصـــال است بیا عشق

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود 1386/11/30 ساعت 08:25 ب.ظ http://agna.blogsky.com


سلام هم وطن
من اهل ایران و ساکن آلمان هستم .
راستش یه وبلاگ فارسی هم از بلاگ سکای دارم :
Http://www.AGNA.blogsky.com
راستش وبلاگ خوبی داری ، من هر روز تو اینترنت هستم ، و هر روز وبلاگ های تازه بروز شده رو نگاه میکنم ... ولی وبلاگ تو یه چیز دیگه است !!! راستش خیلی خوشم اومد و به دوستانم هم معرفیش کردم .
همین طوری ادامه بده – اهل هر کجا که هستی من میتونم واست کارت اینترنت مجانی بفرستم تا بیشتر بری به اینترنت و مطالبت رو بیشتر بنویسی ، برو به وبلاگ خودم و برو به قسمت " اینترنت رایگان " اگه شهری که توش هستی رو پیدا کردی که ازش استفاده کن و اگرپیدا نکردی در قسمت نظرات شهر مورد نظر و وبلاگت رو بنویس تا حداکثر در عرض 1 هفته برات اینترنت رایگان بفرستم . به امتحانش می ارزه، نه ؟
مسعود- برلین

سلام مسعود جان ممنون از لطف شما باید به عرض برسانم که ما خودمان isp هستیم

اسماعیل زاده 1390/06/24 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام واقعا عالی عالی عالی عالی است پاینده باشی آقای عبدی عزیز

ف.اسماعیل زاده 1390/10/20 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام وخدا قوت.
همه میگن به امید ظهورش کاش روزی بیاد بگن به یمن حضورش صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد