بی تو....


     بی  تو  من  سرشار  از  دردم  بیا  

    

    مثل  آن   تنهای    شبگردم   بیا 


    سبز  بودم   در  کنارت  چون  بهار  

    

   بی تو  چون  پاییز م  و زردم ، بیا 


    ای  سرا پا نور ای  خورشید   من 

     

     بی توهستم منجمد ، سردم، بیا  


    با   توام   ای   نازنین   معبود   من 

       

   گر  چه  در حق  تو  بد  کردم  بیا 


    گفته ام   این  جمله  را من بارها 

    

    باز     می گویم   غلط  کردم   بیا 

 

    هر کسی  چیزی  کند  تقدیم  یار 

    

   من    دل     دیوانه     آوردم    بیا 


    دوش عبدی می سروداین نغمه را  :

     

   بی  تو من  سر شا ر از  دردم  بیا 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

خط آخر شعر زندگیست مرد مجسمه

عه تا 1388/06/06 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.bankol.blogfa.com

محمد حسین عبدی عزیز سلام
نتایج نظر سنجی شاعران برگزیده وبلاگنویسان شعر وا ادب اعلام شد
بخاطر بذل توجه از شما متشکرم

ارزو 1388/06/09 ساعت 01:30 ب.ظ

زیباست

zeinab kazemi 1389/06/05 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
شعر بسیار زیبایی بود و بهتون تبریک میگم .
روزهای خوشی برایتان ارزو میکنم .
خدانگهدار

salar 1390/08/06 ساعت 05:45 ب.ظ http://salar-1990.blogfa.com

عالی بود
در سطح لیگای اسپانیا
تا بعد.................

mahtab baharlo 1390/08/17 ساعت 04:52 ب.ظ

اقای محمد حسین عبدی واقعا این شعر ها سرودی خودتون.....لذت بردم. از نظر شما
اشکالی نداره من این شعر ها توی صحفه ها یکه عضو هستم.......بزارم...واقعا روح ام
زنده شد..............متشکرم

با سلام وممنون از احساس ونظرزیباتون
بادرج مشخصات اشکال ندارد

آیدا 1391/02/17 ساعت 03:06 ب.ظ

عالیییییییییییییی

المیرا 1391/04/18 ساعت 08:01 ب.ظ

خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم واقا عالی بود دوست داشتم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد