دلتنگی

تورفتی ویک هواردلتنگی  

 

                   روی دستهای ترک خورده من ماند 

 

وشب دچار تشویش نهان درختان شد 

 

پرنده ای نشست برلب دیوار ولی به خاطرنبودن توآوازی هم نخواند 

  

نمی دانم با کدام شعر عطش اشتیاقم را بسرایم   

ودرکدام واژه عطرکلامت راجستجوکنم ...   

هنوزهم این جاشب است    

               وماه حتی حوصله بیرون آمدن ازپشت ابرها هم ندارد   

...ومن خوب می دانم هیچ شمعی تاریکی هایم را   

                            بدون تو روشن نخواهد کرد...   

سرداست وهوانمناک    

 

کاش دوباره روزهایم آفتابی شود   

                           وچلچله ها از نجابت تودر این کوچه ها آوازی بخوانند 

 

                                       کاش

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم 1388/07/07 ساعت 08:05 ق.ظ

شعر قشنگی بود خصوصا چون کار خودتون بود. چهره اتونم واسم خیلی آشناست. موفق باشین

Ali 1389/02/01 ساعت 04:14 ق.ظ

khasteh nabashid Mr Abadi.
ratesh alan tanha too otagh neshasteh boodam, in shero ke khoondam ashkam dar oomad:(
kheli ziba bood..
Ay kash ke..
behtar hast nagam akhe ay kash haye man booye siasi mideh.

نگار 1389/11/01 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام

خیلی زیبا و احساسی بود

بغض گلومو گرفت

مرسی

[ بدون نام ] 1390/02/30 ساعت 09:17 ق.ظ

کاش

مترسک آرزو 1390/04/04 ساعت 04:18 ب.ظ http://del-nameh.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود.


دلم تنگ است این شبها یقین دارم که میدانی
صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی
میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم
چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی
تپش های دل خسته چه بی تاب و هراسانند
به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی ؟
دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل
درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی
هماره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن
چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی

سلام داداش
به نظر من این یکی از زیباترین سروده های شماست
ممنون میشم اگر امکانی فراهم کنید که بشود این صفحه ها را روی فیسبوک شیر کرد

چشم داداش عزیز

لطفا به این ادرس مراجعه کنید
http://www.parstools.com/socialize

rahmat 1391/01/01 ساعت 04:14 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

⓿⏝⓿[گل][گل][گل][خنده][گل][گل][گل]⓿⏝⓿
یک گل ده گل صدتا گل
اینجا آنجا هر جا گل
دامن دامن فروردین
می روید بر دلها گل
باغ و دره پر گل شد
کوه و دشت و صحرا گل
لبها را گل خندان کرد
شد از شادی لبها گل
⓿⏝⓿ [گل][گل][گل][گل][گل][گل]⓿⏝⓿

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد