چوآن زلف پریشانت...

چو    آن   زلف     پریشانت      پریشانم    پریشانم  

 

  

شکستم  عهد  و  می دانی     پشیمانم  پشیمانم  

 

 

به یادت هست آن روزی که  باران بود  و  مابی چتر؟  

 

 

گرفتم  دست  پر  مهرت   شدی   مهمان چشمانم  

 

 

برایت  یک  غزل   خواندم     و    باران   تند تر  بارید  

 

 

دو چشمم خیس از اشک و  ز  باران  خیس مژگانم  

 

 

نمازم      بی ثمر       باشد     اگر     در    ربّناهایم  

 

 

نباشم   فکر    یاران     و     نخوانم      ذکر    جانانم  

 

 

به   چشمانت   قسم  ساقی   که می میرم اگر روزی  

 

 

نبینم     ،  یا     جدا     مانم ،    ز   رخسار   عزیزانم  

 

 

ز  آزادی   سخن    گفتی  ، نمی دانی  که  می دانم  

 

 

که  ازروز  نخستین  من  ،  شدم    محبوس  و زندانم  

   

 

و تنهایی  نصیبم  شد،  چه و  حشتزا ،چه  جانفرسا  

 

 

از   این    تقدیر    خود     یارب    گریزانم    گریزانم 

 

  

خدا   را    با   دل   عبدی    مدارا   کن   مدارا  کن 

  

  

تو   می دانی  که  بیمارم   نمی کوشی به درمانم

 

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام ممنون می شوم منو لینک کنید

[ بدون نام ] 1390/12/22 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
عالیست
تبریک میگم

غزیبه اشنا 1391/01/08 ساعت 11:17 ق.ظ http://jaleelabad.blogfa.com

سلام وباگ خوبی دارید به بزرگترین سایت خبری منطقه سرری بزنید

فانوس ۹۰ 1391/01/15 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.fanus90.blogfa.com

سلام.ایام فاطمیه تسلیت.شعرتون عالی بود
به روز شدیم با مطلب ما باید چه کنیم؟
میخواهیم نظرات شما رو در مورد وظیفه ی ما در قبال رهنمودهای رهبرمون در روز اول سال 1390 بدونیم.
به وبلاگ ما بیاییدو نظرتون رو بگید
یا علی

رحمت 1391/01/21 ساعت 06:34 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

خوشبختی نگاه خداست.
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|خوشبختی نگاه خداست._|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

[ بدون نام ] 1391/01/23 ساعت 10:45 ق.ظ


دای مهربانم هوایت را میخواهم

دلم سیراب نمی شود از تو

به اشکاهایم نگاهی کن

که لمس دستهای تو

زیباترین رهایی هاست

رنگ نگاه تو به زانو میزند همه را

بگو به من که محو تو بودن

در آغوش باران مهربانی تو

بهترین نوازش گونه های خیس من است

در سحرگاهان...
سلام
قلم خوبی دارید خدا قوت

reza 1391/01/27 ساعت 01:20 ق.ظ

salam kheili ghashang bod , dar zemn man be share jahrom omadam vali tehrani hastam , ma vase farhangian namayeshgah gozshate bodim o 4 raha parking , share jahrom ensanhaye bahal va tahsil karde ziad dare va az shahrayi ke raftam kheili ghashang yaro bahal tare :) ,

رها 1391/02/08 ساعت 04:09 ب.ظ

من برا اولین بار شعرهای شما رو دیدم.این شعر که قشنگ بود امیدوارم بتونید بهتر و بیشتر شعر بگید

سلام ...
اولین باره که خدمت می رسم ...
از این تقدیر خوب گریزانم ..
می دانی که بیمارم ..

ارتباط خوبی برقرار کردم و در ضمن تکرار واژه های آخر هر مصرع را دوست داشتم


ممنون ..........

سلام
اشعار زیبای شمارا خواندم و توفیق روز افزون شما برادر گرامی را از خدای منان خواستارم

سلام دوست خوبم
نردبان دلم شکسته است میشود برای من کمی دعا کنی؟؟؟؟
یا اگر خدا اجازه میدهد کمی به جای من خدا خدا کنی؟؟؟؟؟
راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است؟؟؟
میشود برای بیقراری دلم سفارشی به ان رفیق با وفا کنی(خدا)؟؟؟؟

احسان کرمی 1391/06/26 ساعت 06:39 ب.ظ

وبلاگت خیلی قشنگه
من عاشقشم
میشه بگی این آهتگو از کجا میشه پیدا کرد ممنون میشم

خدایا ما را ببخش ؛

که اگر درد دلی هم داشتیم ...

از پر خوردن بوده ، نه از غم مردم خوردن !

خدایا ما را ببخش اگر گاهی فراموش میکنیم بنی آدمیم ...

خدایا ما را ببخش و از دردِ بی دردی نجات ده ...

raha 1391/08/26 ساعت 07:03 ب.ظ http://raha-am.blogfa.com/http://

سلام زیبا بود

آسا 1392/01/08 ساعت 02:38 ب.ظ http://festivale-sms.blogfa.com

سلام . وبلاگ فوق العاده ای داری . یادت نره به منم یه سر بزن .[گل]

ل 1393/01/22 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام خیلی وقته برات نظر نداده بودم دلم تنگ شده برا ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد