ساقی زیبای مستان

ساقـــــی زیـــبای مستان  خسته ام   من خسته ام

 

ای امیــــــد     میگساران   خسته ام   من خسته ام

 

نیست  یار ی  ،  همدمی  ، ما را در  این  شهر غریب

 

می روم  زین  جا  شتابان   خسته ام  من خسته ام

 

" صدهزاران گل  شکفت و بانگ مرغی  بر نخاست"*

 

از    سکوت   عنــدلیبان   خسته ام    من  خسته ام

 

می زنم   دل  را  به  دریای  دو چشم  مست  دوست

 

از  تـــمــام    نــارفیــقان    خسته ام   من  خسته ام

 

شعـــله ای  روشــن   نما ،  آتش   به  جان  من   بزن

 

هستی ام   جانا  بسوزان   خسته ام  من  خسته ام

 

گفتـــه ای  مــی آیــی   و  دردم   تو  درمان  می کنی

 

کی  رسد    هنگام   درمــان   خسته ام من خسته ام

 

زنـــــدگـــی زیبـــاســت   اما جـــاده ای  طولانی  است

 

کی  رسد  این  ره  به  پایان  خسته ام  من خسته ام

 

عبــدیــا  جـــامـــی  بنوش  و بـی  خیالی  پیشه  کن

 

کز  فــــراق  مــــاه  رویـــان   خسته ام   من  خسته ام

 

*این مصرع از غزل زیبای حافظ است که تضمین شده

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سرخانی 1391/03/14 ساعت 05:58 ب.ظ

شعرتان زیباست استفاده کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد