الفبای عشق

تقدیم به آنان که معلمند وشایسته این  کلمه مقدس 

معلم   تویی  شمع   شبهای  عشق  


فروزانترین    شمع     زیبای   عشق 


سفیری    تو    از   سوی    پروردگار 

 
که ما را  رسانی   به  دنیای   عشق 


چو   گشتی  تو    اندر   کلاس   دلم  


رسیدم   هماندم  به  معنای   عشق 


نوشتی  تو   بر  لوح  دل   جمله ای :
 

"بکوش  ای  گل   باغ فردای عشق " 


کـلام     تو    چون     قاصد     نو بهار  


نگاهت   ز  مستی  چو  مینای عشق  


ز   دنیای   جهلم    برون     کــرده ای  


مــرا     یاد     دادی    الفبای    عشق  


چو    نامت      نوشتند    بر     اسمان 


فرو   رفت   خلقی   به    رؤیای  عشق 


بیاموز    ما    را    محــبت     و     مهر 

 
و  راه   رسیــدن  به     دریای     عشق 


بخـــوان    درس    امروز    را    باز   هم 

 
به    نام     خــداوند      دانــای    عشق 

 
الا  ای     معـــلم     که     اندر      دلم 

 
روانی     همیشه   چو   صهبای  عشق 

 
تو را  دوست  دارم    من  ا ز جان  و  دل  


چو  بر  من  گشودی    تو  درهای عشق 


سر  افراز       باشی   تو  ای    مهــربان 

 
و  سر شار  از     لطف     مولای   عشق 

نظرات 1 + ارسال نظر
عه تا 1388/02/28 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.bankol.blogfa.com

فرهیخته ی عزیز/جناب اقای محمد حسین عبدی
برای کمک به ارزیابی نظر مخاطب شعر امروز ایران از شما که صلاحیت اظهار نظر دارید
دعوت میشود در این نظر سنجی شرکت کنید.
با احترام و سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد