احساس غربت

در میان   دوستان   احساس  غر بت  می کنم  

 

از چنین   وضعی  به  تو یارب شکایت می کنم 

 

جای  ما    فردوس   بود   و  اینچنین   آواره ایم  

 

چون  پرنده  در  قفس  فکر   اسارت   می کنم 

  

طاق ابروی تو  شد محراب من ای عشق  پاک  

 

می نشینم روز  و شب  آنجا  عبادت   می کنم 

  

لب  نهی  برساغر وپیوسته می  نوشی شراب  

 

من به جام و ساغر ومی هم حسادت می کنم  

 

بوی  عشق  و  عاشقی   آید  ز اشعارم  هنوز   

 

چون  حدیث عشق  را  دارم   روایت  می کنم  

 

گفته  بودی  جان  بده  عبدی  به  راه عاشقی  

  

روی  چشمم ساقیا ، باشد ، اطاعت می کنم   

نظرات 7 + ارسال نظر

فراخوان دهمین جشنواره سراسری شعرعلوی
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مفتخر است، در سال اصلاح الگوی مصرف، برای دهمین سال میزبان نغمه سرایان بوستان علوی باشد. به این منظور از شاعران گرانقدر سراسر کشور دعوت می شود تا با ارسال آثار ارزشمند خویش بر غنای این رویداد بزرگ فرهنگی بیفزایند.

متن کامل فراخوان را می توانید در وبلاگ دبیرخانه ملاحظه فرمائید.
با سپاس و احترام[گل]

مریم 1388/07/07 ساعت 08:07 ق.ظ

این که دیگه آخرش بود خداییش

جعفری 1388/12/24 ساعت 09:00 ب.ظ

بسیار زیبا و به جاست این مطلاب ـبا تشکر

جابری 1389/03/30 ساعت 02:55 ب.ظ

بسیار عالی بود

هستی 1389/06/05 ساعت 10:24 ب.ظ

خیلی عالی بود
فکر کنم با احوال خیلی از ادمهای این دوره جور در میاد

فریبا 1389/08/27 ساعت 01:42 ب.ظ http://montazereomidvar.blogfa.com/

سلام.خوب بود به وبلاگ دلتنگی منم سری بزنید.من که خیلی دلتنگم.

sanaz 1390/08/15 ساعت 02:55 ب.ظ

kheili ba ehsaso ziba minevisi.................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد