غزلی به یا چشمت...

غزلی به  یاد  چشمت  بسرایم و بگریم  

  

عقده ها  ز سینه  خود  بگشایم  و بگریم  

   

بده    جام  آتشینم  ز قرابه  دو  چشمت  

 

که شوم مست و ندانم به کجایم و بگریم  

 

اگرم اجازه باشد ز تو  ای  همای  رحمت  

 

رخ   ماه   تو   به   عالم   بنمایم   و بگریم  

 

اگر از  سر محبت  تو  به  خواب  من بیایی   

  

دو سه   بوسه   از   لبانت   بریایم  و بگریم  

  

تو  نیامدی  که  گویم  به  تو از  غم  جدایی  

 

غم  عشق  تو  بگویم   به   خدایم و بگریم   

 

شب  هجر یار عبدی تو چنین سروده بودی: 

  

غزلی  به  یاد   چشمت   بسرایم   و  بگریم    

نظرات 13 + ارسال نظر

غزل بسیار زیبایی را خواندم. موفق باشید

حکایت با صبا
کلبه محقری از غزل. تشریف بیاورید

تورا من چشم در راهم
...............................
نمایشگاه بین المللی کتاب
نشانی: شبستان راهرو 16
غرفه ی شماره 19
دفتر شعر جوان

آریانا 1389/02/23 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.aaryana.blogfa.com/

شعرای شما حال و هوای شعرای قدیمی ایران رو داره ...بسیار زیبان

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید . مخصوصا آهنگش را خیلی دوست دارم اگر زحمتی نیست کد آهنگتو میخواستم باز هم بهت سر میزنم . اگه اجازه بدی لینگت کن. بای

[ بدون نام ] 1389/03/15 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام

شعله 1389/03/18 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام
این شعر الا یا ایها الساقی و ساکت شده بودی و فقط زل زده بودی، فوق العاده بود. خیلی زیبا نوشته بودین .منم طبع شعر دارم و تخلصم خورشید هستش. دنبال یه عکس امدم تو وبلاگ شما . شدیداً تمایل دارم راجب شعراتون باهاتون بحث کنم و نظر شما رو هم راجب شعرام بدونم. بعضی از بیت ها برام سئوال برانگیز شده .فقط نمی دونم چرا اینجا نمی شه نظر خصوصی گذاشت .نمی دونم چه طوری می شه باهاتون در تماس بود. ممنون می شم راهنمائی کنید.
منتظر زمزمه های قشنگتون هستم

سوها 1389/04/18 ساعت 01:58 ق.ظ

من طعم عشق را چشیدم.ولی سخت است که کسی را دوست بداری که تو را دوست ندارد.امیدوارم عاشق باشید.عاشق کسی که عشق را میفهمد.اشعار زیبایی میسرایید.عشق را وسعتی نیست

[ بدون نام ] 1389/05/21 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام
امیدوارم

majid 1389/07/01 ساعت 07:17 ب.ظ

بسیار زیبا بود موفق باشی

اکبر 1390/10/22 ساعت 06:17 ب.ظ http://speedsearch.blogfa.com

سلام!!
لطفا یک سر بزن به وبلاگ من و اگه خوشت اومد
"لطفا" منو لینک کنی ؟؟؟

بهم بگو تا منم حتما تو رو لینکت کنم !!!!!!
منتظرتم و خدا یاورت !!!!

rahmat14 1390/12/21 ساعت 02:31 ب.ظ

پیامبردرعالم رویاعمویش حمزه سیدالشهدا رادید فرمود :چه چیزی را در آن جهان خوب می خرند؟

1-صلوات برشما

2-سیراب کردن تشنه

3-محبت علی بن ابیطالب

[ بدون نام ] 1390/12/21 ساعت 02:33 ب.ظ

پیامبردرعالم رویاعمویش حمزه سیدالشهدا رادید فرمود :چه چیزی را در آن جهان خوب می خرند؟

1-صلوات برشما

2-سیراب کردن تشنه

3-محبت علی بن ابیطالب

وقتی تنهاییم دنبال دوست می گردیم ،

پیدایش که کردیم دنبال عیب هایش می گردیم ،

وقتی که از دستش دادیم ، در تنهایی دنبال خاطراتش می گردیم .

مراقب قلب ها باشیم ، هیچ چیز آسان تر از قلب نمی شکند .

ژان پل سارتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد